Modalitati de livrare

Vânzătorul se obligă să livreze Cumparatorului Produsele în sistem de curierat agreat de Vânzător, sau prin punctele de lucru sau dealerii SC Fado Trade SRL, conform opţiunii Clientului, în termenul stabilit la perfectarea contractului.

Costurile de transport se adauga la prețul Produselor, la finalizarea comenzii.
Costul transportului este evidentiat in formularul de comanda. In cazul in care adresa de livrare nu se afla in reteaua standard de acoperire a curierului, costurile de transport vor fi calculate in functie de kilometri suplimentari de parcurs pana la destinatia clientului si va vor fi comunicate telefonic sau prin e-mail. Coletul va fi expediat doar dupa acceptul clientului pentru aceasta valoare.
Comenzile se onoreaza in ordinea sosirii si inregistrarii lor, in general in maxim 2 zile de la comanda.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, in prezenta reprezentantului firmei de curierat, prin care se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. 

In cazul in care Cumpărătorul a ales modalitatea plății prin ordin de plată, atunci livrarea se va face doar ulterior efectuării plății.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor şi va asigura transmiterea documentelor însoţitoare.

Vânzătorul va efectua livrarea Produselor numai pe teritoriul României.

NU SE VA MAI LIVRA O COMANDA DACA:

Din motive justificate, Fado Trade SRL  isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera, ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe website, actiunile acestuia ar putea, sau a prejudiciat in vreun fel Fado Trade SRL.
(De exemplu: dupa plasarea unei comenzi in website, si mai ales dupa confirmarea telefonica a acesteia, se refuza primirea coletului fara nici in motiv , fapt care duce la costuri suplimentare si nejustificate de tansport, DUS-INTORS pentru colet, suportate doar de Vanzator ).

In cazul in care apar nelamuriri,  Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Fado Trade SRL, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mai sus mentionate .